دانلود جدیدترین ورژن Internet Explorer 11.96 2014 Windows 7 x86 32bit نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر ۱۱ دارای همه قابلیت‌های و بهینه‌سازی‌های این مرورگر برای ویندوز ۸٫۱ است و خوشبختانه کاربران ویندوز ۷ هم حالا می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. در واقع Rob Mauceri مدیر گروه برنامه اینترنت اکسپلورر مایکروسافت در گفتگو با وب‌سایت انگجت می‌گوید مایکروسافت نسخه‌های مخصوص ویندوز ۷ و ۸٫۱ اینترنت اکسپلورر ۱۱ را همزمان طراحی و ساخته است.
نسخه جدید IE بهینه‌سازی‌های زیادی از نظر امنیتی و کارایی را شامل می‌شود و قابلیت‌هایی مانند Pre-fetch و pre-render باعث می‌شود صفحه‌ها زودتر بارگذاری شده و در اسکرول و نمایش آن‌ها نیز کندی و تأخیری دیده نشود. همچنین با قابلیت Flip Ahead که از نسخه دهم بهبود یافته است اگر وارد صفحه جدیدی شوید مایکروسافت صفحه قبلی را نیز به خاطر می‌سپارد تا به سرعت امکان بازگشت به آن را داشته باشید. همچنین در نمودار زیر مایکروسافت سرعت مرورگرهای مختلف را در جاوا با IE 11 مقایسه کرده است...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مرورگر , ,
:: بازدید از این مطلب : 1320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی مظلومان
ت : شنبه 15 شهريور 1393

دانلود جدیدترین ورژن حال حاضر مرورگر Opera Browser 24.15 2014 رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود.جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد.

Opera 24.15 جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد.  این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مرورگر , ,
:: بازدید از این مطلب : 974
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی مظلومان
ت : شنبه 15 شهريور 1393

دانلود آخرین و جدیدترین ورژن حال حاضر مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس  Mozilla FireFox 32.1 Final 2014 همچنان شرکت موزیلا تنها پس از چند هفته از ارائه نسخه قبلی از نرم افزار Mozilla Firefox،  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را رونمایی کرده است. اینبار نوبت ورژن 32 آن است که نسبت به ورژن قبلی بازهم ویرایش و تغییرات  دیگری نیز پیدا کرده در نسخه های قبلی شاهد ایجاد تغییرات و فیکس نمودن باگ های امنیتی بودیم مواردی از جمله : ارتقاء امنیت مرورگر - افزودن بسته های پشتیبانی برخی از نرم افزارها - بهبود عملکرد نمایش کدهای CSS - فناوری سندباکس و هدایت صفحات پاپ آپ به داخل جعبه شنی ، ایجاد امنیت فزاینده - پشتیبانی از پروتکل  SPDY 3.1 ، بیش از یک سرویس در هر لحظه ، اضافه شدن فرمت با کیفیت WebM برای ویدئوهای آنلاین در نسخه 31 Final  و نسخه جدید 32 مواردی همچون اضافه شدن فیلد جستجو در تب های جدید ، قابلیت WebVTT در Html5 ساپورت فایل های pdf و ogg حتی در صورت نبود نرم افزارهای لازم در ویندوز و چند فیکس و Rebulid دیگر در نرم افزار ایجاد شده است.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مرورگر , , ,
:: بازدید از این مطلب : 1000
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی مظلومان
ت : دو شنبه 3 شهريور 1393

صفحه قبل 1 صفحه بعد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری